Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 4 april 2012

Voorjaar

voorkant

achterkant.
materialen die ik er voor gebruikt heb:

  • Kaartkarton, scrappapier
  • Stempelsteentjes
  • Cheery lynn die DL 108 kiwi doily
  • Martha Steward pons
  • Snij en embos Joy mallen
  • Creatables LR 0205 en LR 0206
  • Distress ink Shabby shutters,Walnut stain, Worn lipstick en Antique linen.

1 opmerking:

  1. Super mooi Wendy!!

    Alleen graag nog even in het bericht vermelden dat je met deze kaart meedoet aan de HobbyVision Challenge, anders voldoe je niet aan alle voorwaarden ;-)

    Fijne paasdagen voor jullie!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.