Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 2 juli 2012

Tasje voor tante Grada

Als onze tante met vakantie gaat neemt ze altijd suikerstaafjes mee.
Dus wij helpen mee met sparen.
Wat is het dan leuker om ze te geven in een eigen gemaakt tasje.
hiervoor heb ik de Die Movers&Shapers, In the Bag van Tim Holtz gebruikt.
de bloem heb ik gemaakt van filterzakjes met de Crealiesmal CLCF06 en de LR0157 van  Creatables als achtergrond. op beide heb ik nog wat glitterlijm gedaan.

groetjes Wendy.

zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.