Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 21 augustus 2012

Sarah


Hallo Allemaal,
Ik heb dit keer een Sarah kaart gemaakt,
het deed mij herrinenren aan toen ik 50 werd.
Mijn man had toen samen met zijn collega's een canvasdoek van 2meter bij 1,60 meter gemaakt.
ze moesten toch een nieuwe printer uit proberen, dus een mooie gelegenheid.
wat hebben ze een voorpret gehad.(dat hoorde ik later)
Het doek heeft de heledag gehangen.
ze hebben het er af en toe nog over.
Ik vond het Super van de mannen.

materialen die ik gebruikt heb zijn :
  • Kaartkarton + parelmoer kaartkarton
  • Vintage designpapier
  • knipvel van TBZ
  • rechthoek spelbinders
  • LR0241,LR0227 en LR0162 van Creatable
  • CR1216 van Craftable
  • Moroccan motifs shapabilities
  • Sweetheartlowercase1/2 van accucut
  • Bloemponsje Craftstoo
  • FLP029 Roseleaf medium en FLP031 Roseleaf jumbo van Nellie Snellen
  • Lint en Glitterlijm.

2 opmerkingen:

  1. Haha, dat zijn leuke feestjes als je 50 wordt. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wendy, nog even een wat late reactie, maar toch. Wat een leuke kaart, moest even heel goed kijken en zag toen dat het een piramidekaart was, heel mooi versierd met allerlei mooie frutsels, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.