Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 9 oktober 2012

Herfst kaart

Hallo hobby vrienden,
De herfst met z'n schitterende kleuren is weer begonnen.
Dus word het hoogtijd voor een herfstkaartje.
Deze stempel heb ik gekozen uit een mand vol stempels die we kregen na het afrekenen bij The Stamping Cottage waar ik mij weer eens heb laten gaan.
Vond dit pompoen mannetje heel toepasselijk gezien de herfst op dit moment.
De pompoentjes onderaan de kaart zijn gemaakt met een ovaalponsje en het steeltje en de swirls met de Olbapons.
Geniet allemaal van de mooie herfstkleuren.
Tot de volgende kaart.
Groetjes van Wendy en Peter.
( die dit alles heeft gefotografeerd en op de computer zet)
Ben nog steeds niet zo handig met computers.




Materialen die ik heb gebruikt zijn:
  • XCU503041 Nesting dies
  • On The Fence 657030 Tim holtz
  • Klein ovaal pons (clippons Nellie snellen)
  • Q016 en Q021 van Olba
  • B181 building à flower #1 Cheerylynn
  • Stempel pompoen mannetje
  • Prismapotloden
  • Rustyhinge en Firedbrick distress ink
  • Alphabet typeset 657176 Tim holtz
  • Tattered tags nr160201   Go kreate
  • Brads en herfstblaadjes.


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk herfstkaartje!
    Prachtig die kleuren en inderdaad een hele toepasselijke stempel!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige herfst kaartje. leuk gemaakt. Creatieve groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig pompoentje Wendy! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.