Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 5 november 2012

Robin



Hallo Allemaal,
Nu het kouder word gaan we de vogels natuurlijk ook wat extra's geven.
Deze zakjes zijn niet alleen voor snoepjes en ander lekkers maar je kan er ook vogelvoer in doen.
het is leuk om te geven als je op visite gaat.
bedankt voor de zakjes Kitty Franken.
groetjes Wendy.
Materialen die ik gebruikt heb:

  • Kaartkarton, designpapier
  • chubby Robin Go-Kreate Kitty Franken.
  • Transperant blokzakje Kitty Franken
  • vogelvoer
  • Lint, roosje en meeldraadje
  • 6003/0001 floral flourishes Joycrafts
  • XCU503041 leaves2 Xcut
  • Bowdabra Kitty Franken

2 opmerkingen:

  1. Heel origineel Wendy! En onze kleine vriendjes zullen daar heel blij mee zijn! Leuk! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige versiersels Wendy, heel leuk ook op bijv. koekjes of bonbons, staat echt feestelijk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.