Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 27 december 2012

Bird in Paradise

 Hallo Allemaal
Dit keer mag ik als DT-lid er weer iets bij de Hobbyshop favoriet opzetten.
Heb deze keer een stempel niet op een kaart verwerkt maar op een Canvasbord.
en de stempel in 3D gemaakt.
Heb het canvas ingesmeerd met Gesso en daarna met een natuur spons over de nog natte gesso gedept.
je krijgt hierdoor een mooi fijn structuur.
Na het drogen van de gesso heb ik het bespoten met Dylusions.
Dit heb ik met de heat tool gedroogd.
daarna met  glimmermist bespoten en wederom met de heattool gedroogd.
De pauw heb ik meerder malen gestempeld en ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden.
daarn verwerkt tot 3D.
Dit heb ik op het canvasbord geplakt.
Als afwerking heb ik bloemen en takjes geponst en gestansd.
de bloemen heb ik met glimmermist bespoten.
en daarna op het canvas verwerkt.
op de hartjes van de bloemen heb ik nog een beetje glitter glue gedaan.

Dit was het laatste project van 2012.

Wij wensen jullie een hele fijne Jaarwisseling en een creative en gezond 2013 toe.
Tot in het nieuwe jaar.
lieve groetjes van Peter en Wendy

Peter zet alles op het blog en ik maak alle creaties en beschrijvingen ervan.

materialen:


3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Wendy! En weer zo gedetailleerd en mooi geknipt! Chique creatie! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wendy, wat gaaf wat een mooie pauw, is die soms van marij Rahder? volgens mij heb ik daar nog een knipvel van. En wat gaaf dat je het op canvas hebt gezet, ik ben toevallig bezig met een kaart op canvas, dat hoor je nu wel meer he? en die gesso? ik lees het veel, maar weet eigenlijk niet wat het is en hoe je er mee moet werken, maar jij hebt er echt iets moois van gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik prachtig en volgens mij heb ik hem ook in 3D plaatje,
    Hij kwam me bekend voor tenminste!

    Groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.