Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 12 januari 2013

Harmonica feestje

Dit is alweer  mijn eerste post van 2013 voor 


Wat gaat de tijd toch snel.
Wil hierbij iedereen een gezond en creatief jaar toewensen.

Heb deze keer een kaart met contourstickers gemaakt
Deze stickers zijn een beetje op de achtergrond geraakt door alle andere technieken.
Dus tijd om ze weer even onder de aandacht te brengen.
Het zijn pakketjes met de contourstickers en de afbeeldingen waar je de stickers op plakt en vervolgens uitknipt.
Verder kan je ze op allerlei manieren verwerken tot een leuk project.
Ik heb zelf er een harmonicakaart van gemaakt met een mal van Sizzix.
Ben benieuwd naar jullie reacties 

Groetjes Wendy.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke vrolijke harmonicakaart Wendy! Heel leuk idee! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.