Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 26 januari 2013

Het Medalion


Hallo allemaal,
Heb dit keer een medallionkaart gemaakt.
De achtergrond s bewerkt met Dylusions Bubbelgumpink, vibrantturquoise,londonblue en crushedgrape.
Het corset en vogeltje heb ik er daarna met goud op gestempeld met een Dabber.
Het vrouwenhoofd is ingekleurd met distress ink Aged Mahogany,Tea dye, dusty concord en Tumbled glas en het op de achtergrond geplakt.
Het geheel heb ik een witte passepartout gegeven.
  • ·         Corset N2106NS
  • ·         Margaret M5109NS
  • ·         Dylusions
  • ·         Distress ink
  • ·         Acrylic paint dabber gold Adirondack metallics
De Stempelwinkel gast designer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.