Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 30 januari 2013

Hopelessely Romantic


Hallo Allemaal, als gastdesigner heb ik dit keer een romantisch boekje gemaakt.



Als basis voor het boekje heb ik chipboard bekleed met Bazzix papier, daarna heb ik de pagina's met tekst bestempeld en vervolgens bewerkt met Distress inkt om een old look te krijgen.
de voorkant heb ik bewerkt met embossingpoeder Copper.








 Pagina 2 heb ik de Carriage sign als uithangbord gebruikt en de mini old Jalopy bewerkt met Distress ink en daarna gelakt.
 Pagina 3 heb ik het wijnlabel oud gemaakt met distress ink en een distresser en de romanticadvise in gekleurd met de distress refils.
 Pagina 4 heb ik de bloemen uitgestanst en gestempeld met Alium silhouetten, de Birdcagedbird heb ik op schrinkplastic gestempeld en uit gestanst ingekleurd en toen laten krimpen.
Cupidwispering ingekleurd met distress refils.
 Pagina 5 heb ik het Korset ingekleurd met distress refils en er een rok onder gemaakt van Organza.
 Pagina 6 ik heb een gat midden in het papier gemaakt.
het Hart, de sleutels en de Hibiscus heb ik bewerkt met embospoeder en distress ink.
 Pagina 7 het Echtpaar is ingekleurd met distress refills.
het medaillon heb ik eerst gestempeld toen ingekleurd en vervolgens met de Meltpot Utee gesmolten en de afbeelding in een ovale mal gelegd en met de Utee overgoten.

Het Medallion


heb dit op een kantenrand geplakt.
op de laatste pagina is de stempel bewerkt met embossingspoeder Copper.

Dank jullie voor het kijken naar mijn creaties en tot de volgende keer Wendy Middendorp.
dit was mijn laatste creatie als gast designer van de Stempelwinkel
en dit zijn alle stempels die ik gebruikt heb:


  1. B9205 NS flowerheart
  2. M5102 NS love flowers
  3. S5111 NS love has no other desire
  4. C9203 NS carriage sign
  5. D5108 NS winelabel
  6. P9209 NS romantic advise
  7. N9213 NS cupid wispering
  8. N5106 NS corset
  9. R10601 NS allium silhouettes
  10. F9202 NS hibiscus
  11. P9206 NS romantic couple
  12. D9208 NS cupid on key
  13. C5112 NS key
  14. M11068  schrijvende hand
wat ik verder gebruikt heb is:


  • Embossingpoeder: Tattered rose, Queens gold en Fired Brick
  • Versamark
  • Distress ink
  • Stazon timberbrown
  • Memento cottage ivy
  • Archival ink maroon en Jet black
  • mini old jalopy Tim Holtz
  • Cagedbird Tim Holtz
  • Steampunk Tim Holtz
  • Mini tattered floral en tattered florals van Tim Holtz
  • PS/CL polyschrink clear
  • Utee voor de Meltpot.

4 opmerkingen:

  1. Wat een romantisch vintage boekje Wendy! Leuke details ook! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Wendy, wat moet je hier een werk aan hebben gehad, zo mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel mooi boekje.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor het succes wensen deze maand! Ik heb genoten van je creaties, maar, geloof ik, niet elke keer gereageerd... Groetjes, gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.