Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 14 januari 2013

Sharon



Hallo Allemaal,
Heb dit keer iets totaal anders gedaan, namelijk stempelen op een kaars.
Ja het kan echt
Wat je er voor nodig heb is vloeipapier, stempel naar keuze en een heattool.
Je gaat als volgt te werk:
Neem een stempel in dit geval de Bladswirl en Sharon.
Heb ze gestempeld op vloeipapier met Archival inkt.
(Leg wel wat onder het vloeipapier want het kan doordrukken)
Knip het vervolgens uit en leg het op de kaars, neem je heat tool en ga met heen en weer gaande bewegingen je stempel afruk verhitten (niet te dicht op de kaars)
Zo smelt je de stempel afdruk op de kaars.
Het is even oefenen maar het lukt echt.
Versier de kaars verder met een lint of iets anders.

Groetjes Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.