Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 12 februari 2013

Vlinders

Ik heb dit keer een kaart met vlinders gemaakt.
Als een fantasiebloem heb ik een kleine doily gehaakt met als hart een bottlecap met een vlinder erop.
Dit heb ik op een waaier van oranje veertjes geplakt.
Als ondergrond heb ik een embossingfolder gebruikt en op de helft een lichblauw satijnlint geplakt.
de vlinders heb ik met glitterglue een klein accent gegeven.

dit was het weer voor deze keer tot de volgende post
Groetjes Wendy.

2 opmerkingen:

  1. Leuk en origineel ontwerp Wendy! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wendy, wat een schattig kaartje en erg feestelijk met die leuke veertjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.