Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 15 april 2013

Beterschap

Vandaag mag ik weer een post plaatsen voor de Hobbyshop favoriet 
heb dit keer een klein tafereeltje gemaakt.
heb hiervoor de hang on pons appel gebruikt en een 3D plaatje uit het boekje van Mireille.
nog een fijne dag allemaal en tot de volgende keer.
Wendy.

1 opmerking:

  1. Heel leuk Wendy! Hier zou ik ziek voor willen worden ... :) Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.