Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 23 mei 2013

Hobby Idee Team Travel






  • Bruin en Wit kaart karton
  • HI mal 0001 grootste
  • HI stamp 0026, 0027, 0023 en 0019

Neem een dubbel gevouwen bruine kaart en stempel met bruine inkt de koffer met de onderkant ervan tegen de vouwlijn aan.
Knip de kofferkaart uit
Vouw de koffer kaart open en stempel de blokjesrand aan de boven en onderzijde van de kaart.
Bewerk de randen van de kaart
Stans het grootste schulprondje uit, vouw het dubbel
Meet vanaf de linkerkant 2cm af en zet een lijntje van 1 ½ cm naar boven toe knip dit in
Doe dit zelfde ook aan de rechterkant
Vouw het dubbelgevouwen rondje iets open en duw wat je net hebt ingeknipt naar voren in de tegenovergestelde richting zodat er een pop-up ontstaat.
Bewerk de buitenste schulprand met inkt.
Plak het tegen de binnenkant van de kaart in het midden tegen de vouwlijn aan
Stempel de camper, fototoestel en sleutels en kleur ze in en plak ze in de kaart.
Camper tegen de pop-up.
Stempel het woord Travel op bruin karton en knip het uit met een figuurschaar en plak het volgens voorbeeld op de kaart.
Stempel de reisstickers op witkarton in verschillende kleuren en knip ze uit en plak ze aan de buitenkant van de kofferkaart.
Groetjes Wendy










2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.