Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 25 mei 2013

Hobby Idee Team Love birds



·                  Kaartkarton gebroken wit 14,8x21 cm, grijs 10x14,5 cm en wit voor de hartjes
·         Designpapier basis 3014 9,5x14 cm
·         3D knipvel HI0041
·         Snijmal HI0003
·         Embossingfolder ccc4061
·         Tekststempel HIstam0008
·         Decoratielint 1450-02
·         Plakparels 3mm 1452-004
·         Panpastels 840.7 paynessgrey tint en 780.5 raw umber
·         Glitterlijm
Vouw het gebroken witte kaartkarton verticaal dubbel
Mat eerst het grijze en dan het design papier op de kaart
Stans, van de grootste snij mal gerekend de tweede , derde en vijfde(kleinste) mal uit
Embos de tweede en de derde mal
Stempel de tekst op het kleinste hartje en plak er een pareltje op.
Bewerk alle harten met de payness grey tint en daarna  met raw umber.
Breng glitterlijm aan op de randen
Knip de mand met duiven uit het 3D vel en werk het 3D op.
Plak het lint met dubbelzijdig tape onder aan de kaart.
Plak de mand met duiven en de hartjes volgens voorbeeld op de kaart.
Groetjes wendy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.