Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 29 mei 2013

Hobby Idee Team Meisje met Bloem



  • Kaartkarton gebroken wit A4, goud en peach
  • Basispapier 3035 en3002
  • Cr1202 craftables
  • 3Dvel HI 0044
  • HI mal 0005
  • Distressinkt brushed corduroy
  • HI stamp 0008
  • Plakparel 3mm 1452-009
  • Distresser
Ril het witte kaartkarton verticaal op 14,5 cm en vouw het dubbel.
Bewerk de randen met inkt + de rechter bovenhoek
Snij een rechthoek van 14x18,5cm uit peachkleurig karton
Distress de randen licht en bewerk het daarna met inkt.
Rol de rechterbovenhoek op en lijm het vast bewerk met inkt.
Mat het vervolgens op de kaart.
Snij uit designpapier een rechthoek van 13,5x18cm.distress de randen en bewerk ze met inkt. Rol de rechter bovenkant op(iets verder dan de paechkleur) en lijm het vast, bewerk het met inkt.
Maak een scheur van 2,5cm links even onder het midden en krul dit om bewerk met inkt
Mat dit ook op de kaart.
Stans en embos de CR1202 uit en snij het midden vlak er uit.
Knip het meisje met de bloem uit het 3D vel en plak dit achter het ontstane frame.
Plak dit met 3d kit rechtsonder op de kaart.
Stans uit de HI0005 mal 1x de 2 grootste van de 5sterren en 2x de daarop volgende 3 maten uit de peach kleur en basis 3002.
Knip alle inhammen van de sterren in van groot naar klein op 1,5 cm, 1cm,1cm,0,5cm en de kleinstester(bloem) op 0,2mm in.
Spuit ze allemaal vochtig en verkreukel ze in de lengte. Laat de bloemen drogen.
Ont kreukel de bloembladeren en breng ze in vorm.
Lijm ze daarna op elkaar tot 2 bloemen en plak ze op de kaart.
Stempel de tekst in de rechter bovenhoek.
Werk de kaart af met plakparels en glitterlijm.
Groetjes Wendy.




2 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, leuk bloemen heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Wendy! Leuk die gescheurde en gekrulde hoekjes! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.