Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 27 juni 2013

Hobby Idee Team Old Fashion


neem een dubbelgevouwen linnenstructuur kaart.
snij het designpapier een halve cm kleiner dan de basiskaart.
bewerk de randen met vintage photo. mat het vervolgens op de kaart.
Stempel de pen, inktpot en het stuk papier op hetglade cremkleurige karton
bewerk de inktpot en stukpapier met inkt.
knip en werk de roos in 3D op 
stans de vlinder uit het restje bruinekarton.
plak alles volgens voorbeeld op de kaart.

groetjes Wendy


  • Dubbelgevouwen creme kleurige linnenstructuur kaart 14,8 x 10,5 cm
  • creme kleurig kaart karton glad
  • restje bruin karton
  • basispapier 3008
  • 3Dvel HI0041
  • HI stamp 0025
  • HI mal 0022
  • Distressinkt Antique linen en vintage photo










1 opmerking:

  1. Wat een PRACHTIGE kaart is dit Wendy.....heel erg WARM van kleur.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.