Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 1 juni 2013

Hobby Idee Team Pleziertocht op het water




  • Kaartkarton gebroken wit en licht groen
  • Design papier basis 3033
  • 3D knipvel HI-0046
  • Snijmal HI-0006 en HI-0007
  • Stamp HI-0006
  • Creatable LR0192
  • Distressinkt  Stormy sky en forrest moss
  • Organza lint terracotta 6mm en kleine kraaltjes

Neem een kaart van 14,8x 21 cm
Ril op 7 en 14 cm en vouw de kaart in een zigzagvorm.
Bewerk de randen en vouwen met distressinkt.
Snij uit designpapier 2x6,5x14,3cm en de zelfde maat 1x uit een effe kleur.
Bewerk de randen ook met distress inkt en mat ze op de kaart met in het midden de effenkleur.
Knip uit het 3D vel de twee afbeeldingen en mat ze op de zelfde effenkleur en snij ze ±1 mm
Groter uit.
Werk ze verder op in 3D.
Plak de een op het voorste paneel onder en de ander op het laatste paneel aan de bovenkant.
Stans en embos mal 0007 uit gebroken witkarton en bewerk het met distressinkt
Rijg er een organzalintje door van 6mm en plak dit in het midden van de kaart
Grote bloem: stans uit gebroken wit karton 2 grote, 3 middel en 1 kleine bloem uit
Kleine bloem: stans uit gebroken wit karton 3 middelgrote en 2 kleine bloemen uit.
Bespuit de bloemen met water verkreukel vervolgens  alle blaadjes en laat ze drogen.
Plak ze vervolgens in elkaar tot een bloem.
Spuit in het hartje een klein beetje 3d lijm en strooi wat kleine kraaltjes erover.
Pons of maak zelf een klein labeltje en bewerk de randjes
Stempel de tekst erop en doe een lintje erdoor
Stans 2 blaadjes.
Plak de kleine bloem met blaadje en labeltje links boven op de kaart en de grote bloem met blad rechts onder op de kaart.
Tot de volgende kaart Wendy

1 opmerking:

  1. Leuk kaartje Wendy. Doet me denken aan de schilderijen van Claude Monet. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.