Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 29 augustus 2013

Mannen Kaart met een Beetje Humor

voorkant

links op de kaart ziet u de bewegende achterkant.


  • Cardstock
  • Wobble Spring
  • Embossing folder Ray and Retro circles set Tim Holtz
  • Stempel Bummer set shake your booty Art impressions
  • Distressinkt Milled lavender en Brushed corduroy
  • Prima color potloden
Mannen kaarten maken blijf ik toch altijd lastig vinden weet niet hoe dat komt.
hoor van veel andere kaarten maaksters dat ze hetzelfde hebben.
kwam laatst deze shake your booty stempel tegen en was er gelijk weg van.
een Mannen stempel met een beetje humor.
heb deze kaart voor onze buurman zijn verjaardag gemaakt.




2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.