Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 14 augustus 2013

Zeg het met bloemen



voorkant

binnenkant

  • Design papier
  • Sizzix base 657802
  • Sizzix pop'n cuts insert 657769
  • Sizzix Hello set 757788
  • Sizzix Album garden gate 658449
  • On the edge die Brackets 656625 Tim Holtz
  • Romantic Rectangles Spelbinders
  • Tattered tags Go Kreate 160201
  • Clearstamp Wood Grain Kaisercraft
  • Brads geel
  • Distress ink peeled paint en vintage photo
  • Archival ink coffee
Heb dit keer met de Sizzix mallen gestoeid.
dit is het resultaat geworden.


2 opmerkingen:

  1. wat een gave kaart zeg dat word nog meer stoeien met de Sizzix mallen want dan krijg je toch leuke kaarten mee

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.