Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 21 september 2013

De Stempelwinkel Herfst




                            White Linen
                            Melted Chocolate
                            Crushed Grape
                            Postbox Red
                            Dirty Martini
                            Lemon Zest
Stempel ingekleurd met Potloden en gemat op Zwart papier.
De achtergrond en herfstbladeren bewerkt met de Dylusions.
op de achtergrond heb ik de template Burst gebruikt met inka gold.
de achtergrond gemat op zwart en goud papier en het geheel op chipboard geplakt voor de stevigheid.

groetjes Wendy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.