Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 12 september 2013

Hobby Idee Team Condeleance kaart

  • 2 kleuren grijs kaart karton
  • restje wit kaart karton
  • designpapier basis 3048
  • 3D knipvel HI 0073
  • HI stamp 0004
  • decoratie lint 1450-01
  • pakparels pk 0002
Vouw het donker grijze kaartkarton van 15 x 30 cm dubbel
snij het designpapier een halve cm rondom kleiner uit en mat dit op de dubbel gevouwen kaart.
snij uit het lichtgrijs karton een rechthoek van 8,5 x 10,6 cm.
knip  uit het 3D vel de rozen uit met het witte randje erbij,
werk het in 3D op.
snij een wit rechthoek van 2 x 4,5 cm en een lichtgrijze rechthoek van 2,5 x 5 cm.
plak dit op elkaar en stempel de tekst erop.
plak het lint in de breedte op 4 cm van de onderkant af op de kaart.
plak de rozen en tekst volgens voorbeeld op, plaats tot slot 3 plakparel rechts op het lint.

groetjes Wendy



2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.