Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 5 september 2013

Hobby Idee Team IJskristallen

Hobby Idee blad blz.5

  •  dubbelgevouwen witte basis kaart 15 x 10,5 cm
  • wit en lila kaart karton
  • basisvel 3028
  • 3D knipvel HI-0031
  • Kleinekerstster HI- mal 0046
  • HI mal 0041
  • Distress inkt Milled lavender
  • panpastels Hansa yellowtint en dia rylide yellow
  • glitterlijm.

Snij 14,5 x 10 cm uit het basisvel en mat dit op de witte dubbel gevouwen kaart.
stans uit de lila karton het grootste rechthoek, bewerk het met de distress inkt.
stans 2x de kerstster uit wit karton, knip 1 kerstster door de helft zodat je 2 halve boogjes hebt met op elk boogje 3 ijskristallen.
plaats ze boven aan de lila rechthoek(in het midden zitten ze over elkaar heen)plak de boog uiteinde aan de achterkant vast.
knip uit de andere kerstster 4 ijskristallen. plak 1 ijskristal links boven in, aansluitend op de andere ijskristallen.
doe dit ook aan de rechter bovenkant.
knip de bovenstukjes van de overgebleven ijskristallen af en plak ze onderaan de rechthoek in de hoekjes.
knip de kaars met takjes uit het 3D vel en werk het op.
plak het op de rechthoek. maak een lichtaura om de kaarsvlam met panpastels.
breng glitterlijm aan op het vlammetje en witte vlekken
plak nu het geheel op de kaart.
groetjes Wendy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.