Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 10 september 2013

Hobby Idee Team Verlanglijstje

Hobby Idee blad blz.16


  • Dubbel gevouwen ivoor witte basiskaart
  • creme en zwart kaartkarton
  • Basisvel 3020
  • 3D vel nr HI0021
  • HI stamp 0025 en 0026
  • fotofilmstrip stans
  • Distress ink antique linen
Snij het basis papier een halve cm kleiner dan de ivoor witte basis kaart
distres de randen en bewerk ze met Antique linen mat het vervolgens op de voorkant van de ivoor wittekaart.
stempel het perkamentpapier op creme karton bewerk het met antique linen
stempel de tekst er schuin op
stempel de tekst er schuin op
stempel de veer en knip beide uit .
stans de filmstrip uit zwart karton
knip het beertje met het vel papier uit en werk in 3D op.
plak alles op de kaartvolgens voorbeeld
(vouw de filmstrip in model en maak kleine knipjes in de veer)
groetjes Wendy


2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.