Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 17 september 2013

Hobby Idee Team zomaar een kaartje




  • witte dubbel gevouwen kaart 10.5 x 14.9 cm
  • HI basis papier 3037 en 3003
  • Wit kaartkarton
  • HI mal 0008
  • HI stamp 0020,0021 en 0005
  • HI decoratie lint 1450-02
  • HI plakparels 1452-004
  • Distressinkt vintage photo
Snij uit basispapier 3 repen van 2,6 x 8,5 cm en 2 van 2,6 x 9,5 cm.
meet aan de lange kant van de repen (aan een kant) 1cm af en zet een punt in het midden ervan.
knip van buiten naar binnen toe, naar het puntje zo ontstaat er een soort vaantje distress de randen en bewerk ze met vintage photo.
plak ze verdeeld op de kaart, plak een lintje over de breedte van de kaart.
Stans de doily (HI mal 0008)uit.
snij de doily nu door de helft (ook het middenstuk)
bewerk het met distress inkt en plak het boven het lint op de kaart.
Stempel de poes en de hond.
bewerk ze met distress inkt.
knip ze uit en bol ze licht op.
plak de poes op de doily en de hond er schuin onder.
plaats de 3 plakparels links bovenin onder elkaar.
stempel de tekst rechts onder.



groetjes Wendy




1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.