Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 11 september 2013

Hobby Idee Team Zomaar

Hobby Idee blad blz.5


  • Witte dubbelgevouwen kaart linnen structuur
  • 3 kleuren groen kaart karton
  • Zwart kaart karton
  • HI mal 0047
  • HI stamp 0017 en HI stamp 0018
  • zwarte en groene inkt
Stans het foto filmstrip uit zwart karton
stempel verschillende blaadjes op de 3 kleuren groen karton met zwarte en groene inkt
knip de blaadjes uit en bol ze op.
stempel met groene inkt het label en knip het uit.
neem nu de witte kaart en plak het foto film strip op ongevee 1,5 cm vanaf de onderkant van de kaart op
plak nu de blaadjes en het label volgens voorbeeld op de kaart.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.