Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 11 november 2013

Cool Dude




tag die  achter de blouse zit.
  • Donker blauwe dubbelgevouwen kaart
  • pretty paper bloc "All for the men"
  • craft karton, mosterd kleur, zwart en donker grijs kaartkarton
  • Craftables CR1254
  • Creatables LR0198 en LR0289
  • Collectables COL1343
  • Inka gold Silber
  • Frantage Black crushed glass glitter
  • Shabby white embossing enamel
  • aded taupe embossing enamel
  • zwart embossing poeder
  • distress inkt brushed corduroy
  • versamark
  • 3 knoopjes en een touwtje.


Vandaag een stoere mannen kaart gemaakt met label.
het overhemd is gevouwen van origami wat ik op pinterest tegenkwam,je kan het in alle maten vouwen en het is erg leuk om te doen.
verder heb ik de kaart afgewerkt met frantage en de auto bewerkt met Inka gold om de accenten naar boven te brengen.
groetjes Wendy



2 opmerkingen:

  1. Goed idee dat vouwen! Heb ik ooit gedaan, ga eens in m´n geheugen graven... Mooi deze echte mannenkaart zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.