Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 6 november 2013

Hobby Idee Team Label kaart(boom Gerrit)


  • Dubbel gevouwen offwhite linnenstructuurkaart 9 x 14,8 cm
  • 3 kleuren groen en restje bruin em rood karton
  • Houten Koffiestokjes
  • HI punch 010, 013, 014 en 015.
  • Distress inkt Pumice stone
  • gele glitterlijm

Neem de dubbelgevouwen kaart en snij de hoekjes aan de bovenkant van de kaart af zodat er een label ontstaat.
bewerk de randen met Pumice stone en maak een gaatje boven in de voorkant van de kaart.
pons blad takjes in 3 verschillende maten.
snij van groen karton een cirkel met een doorsnede van 6 cm.
begin voor de opbouw van de boom met de grootste blad takjes dan de middelste en werk de boom af met de kleine blad takjes.
knip een stam van bruin karton
plak de boom op de labelkaart.
maak het hekje van de houten koffiestokjes volgens voorbeeld.
knip voor de bloemetjes de onderste twee blaadjes met een stukje steel van de grootste takkenpons.
pons twee bloemetjes
plak het volgens voorbeeld op de kaart.
doe een lint of kantje door het gaatje boven in de kaart.

groetjes Wendy



1 opmerking:

  1. Ben nog ff verder aan het kijken en deze vind ik heel mooi! Goed idee die boomtakken en het gebruik van de stokjes! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.