Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 7 december 2013

Het Hobby Idee Team Kerstster



binnenkant
  • Kaartkarton wit 13,5 x 13,5 cm dubbelgevouwen
  • 3D vel HI 0031
  • HI mal 0001
  • HI punch 007
  • CCC-4075
  • Distress inkt pine needles en peeled paint
  • Tekststempel tierelantijntjes.

Embos de voorkant van de witte kaart.
stans met de grootste mal een rond uit het midden van de kaart bewerk de voorkant van de kaart met de twee keluren distressinkt.
knip de kerstster uit en werk het 3D op.
plak de kerstster in de binnenkant van de kaart zodat het in de opening van de voorkant van de kaart valt.
stempel de tekst boven en onder de kerstster.
ronde de hoeken van de kaart af met de HI punch-007.

groetjes Wendy

















1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.