Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 15 december 2013

Rondom de Kerstboom


voorkant

binnenkant

  • Bladeren uit een oud boek
  • Kaartkarton gebroken wit en bruin en zwart
  • Designpapier
  • Nested lacey pennants Spelbinders
  • Snowy village Die's Ire
  • Christmastree no.3 Dee's Distinctively
  • Large sitting cat die poppy Stamps.inc
  • Inpression 06 session die 080-N em die 083-K
  • Distressinkt Peeled paint
  • panpastel Ultra marine Blue tint en panpastel metalic Pewter
  • Kadootjespons Martha Steward
  • Glittersneeuw deco art
Hier nog een kerstkaartje,
De kerstboom op de voorkant van de kaart heb ik uit een oud lees boek gestanst en bewerkt met distressinkt.
je kan het ook in 3D maken zoals in de binnenkant van de kaart te zien is.
hier heb ik ook papier van uit een oud leesboek gebruikt en bewerkt met distressinkt(heb dit 5x gedaan.)
vervolgens dubbelgevouwen en tegen elkaar geplakt om het 3D effect te krijgen.
groetjes Wendy



1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart! Sta wel even met de ogen te knipperen wat je allemaal aan tools gebruikt hebt, wat een werk! Het resultaat is er ook naar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.