Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 18 december 2013

Spetterende Feestdagen





  • wit kaartkarton
  • Tapestry stamps winter pine border
  • Archival ink Library green
  • Inkadinkado pigment inkt coffee bean en  glamgold
  • Papermania inkt Bruin
  • tekststempel
Hier weer een kerstkaartje van mij maar dit keer met de tapestry stempeltjes.
dit zijn hele kleine stempeltjes die je voor veel gelegenheden kunt gebruiken.
groetjes Wendy.




1 opmerking:

  1. Wat een mooie border heb je ervan gemaakt! Een genot om naar te kijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.