Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 11 december 2013

Winter landschap





  • Wit tekenpapier 224 gr Cnson
  • Stempel winterlandschap SW T09095
  • tekststempel EC0132
  • Adirondack lights cool peri
  • Adirondack Brights purpe twilight
  • Glimmer mist Glacier
  • Archival inkt Jet black
  • Acrylblok 7,5 x 15 cm
  • touw en twee belletjes.
Kerstkaart gemaakt met de acrylblok techniek.
het is een leuke techniek om te doen en het heeft heel veel mogelijkheden.

groetjes Wendy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.