Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 21 december 2013

Winter Spirit



Tag, bookmark en klok uitgestanst.
klok en bookmark bewerkt met de gesso en gedroogd met de heatgun
er onstaan bubbels tijdens het drogen wat een ruw effect geeft.
heb ze vervolgens licht bewerkt met distressinkt old paper.
Gesso op de tag aangebracht en er gelijk in gestempeld.
dit aan de lucht laten drogen.
toen de tag droog was  ben ik er net de acrylic paint dabber cloudy blue over heern gegeaan en over de nog natte verf een klein beetje glitter gestrooid. en weer laten drogen.
heb de snowflakes bewerkt met distress inkt old paper en in het midden een strass steentje geplakt.
de Fairy stempel heb ik ingekleurd met potloden en op de klok geplakt.
de tekst stempel Winter spirit heb ik van plate 43 gebruikt en is gestempeld met de kleur Denim van Aridondack.
heb dit achter de bookmark geplakt.
door de gaatjes een lintje gedaan.
evenals een lintje boven in de tag.
Dit alles gemaakt voor de Stempelwinkel.

groetjes Wendy


1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.