Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 18 februari 2014

Hobby Idee Team even ontspannen.





  • Dubbel gevouwen donker groene kaart 13,5 x 13,5 cm
  • witte kaartkarton voor stempel en bloemen
  • Basiskarton 3043 12,5 x 12,5 cm
  • HI mal 0016 en 0043
  • Embossing folder ccc4080
  • HI stamp 0028 en 0067
  • Kleurpotloden
  • Distress inkt Vintage photo
  • Plakparels 3mm 1452-009
  • Fixative en glitterlijm
  • panpastels :
chrom.Oxide green
Magnenta
Magnenta tint

Embos het basispapier en bewerk het daarna met de Chrom.Oxide Green en fixeer het.
plak het op de dubbel gevouwen groene kaart.
Stempel de kikker op een witte kaart karton.
kleur het in met de kleurpotloden en stans het met de grootste ovaal uit.
bewerk de rand met vintage photo.
plak 3 plakpareltjes links van de kikker.
stans nog een ovaal uit wit kaart karton met de op een na kleinste mal.
stempel er de tekst op en bewerk de rand met vintage photo.
stans nu uit wit kaart karton twee grote, drie middel grote en twee kleine bloemen en knip ze los van het papier.
bewerk de bloemen eerst met magnenta tint en daarna met magnenta tot halverwege de bloemblaadjes(fixeer ze) en lijm ze met 3D lijm op elkaar.
Grote bloem: twee grote, een middel en een kleine bloem.
Kleine bloem: twee middel en een kleine bloem.
breng glitterlijm aan op het hartje van de bloemen.
lijm nu alles volgens voorbeeld op de kaart.

groetjes Wendy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.