Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 5 februari 2014

Hobby Idee Team Valentijn



  •  Dubbel gevouwen kaart 13,5 x 13,5 cm 3n een stukje voor het Hart
  • Basiskarton 3014 11,5 x 11,5 cm
  • HI mal 0003
  • HI punch 007
  • HI punch 010
  • Brushed corduroy distress ink
  • Stickels geel
Pons de hoeken met de hoek pons van de vierkantenkaart.
beïnk de randen met distress inkt.
snij het basispapier op maat en pons de hoeken met de hoek pons en beïnk de randen en plak het op de kaart.
Stans het op een na grootste hart uit en beïnk ook hier de randen.
Pons 19 rode bloemetjes uit en bol ze op.
plak ze langs het hart en 3 ervan in het midden (zie voorbeeld)
breng glitterlijm aan op de bloemetjes.
plak het geheel schuin op de kaart.
Stempel een tekst rechts onderin.

groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.