Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 4 februari 2014

Moments in Time



Grijse vierkantenkaart 14x14 cm
Stempel karton en bruinkarton
Inkadinkado gearstamp decorative ornaments
Peanut brittle en Cantaloupe Memento dye inkt
Inka gold nr.904, 909, 910,916 en935
Afrondpons
Tekststempel
Embellisment uil

Nog een kaart gemaakt met de Inkadinkado stamping gear.
maar dit maal met het vierkant.
de uil heb ik beschilderd met  Inka gold .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.