Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 31 mei 2014

Hobby Idee Team Puppy's



  • Hobby Idee Basis 3080 en 3062
  • 3D knipvel HI0008
  • HI mal 0030
Snij een rechthoek van 12 x 21 cm uit het basispapier 3080 en vouw het dubbel.
knip uit het basispapier 3062 een rechthoek van ongeveer 6 x 11,5 cm in de vorm mee van de dakpannen en vorm dit(met 3d kit) tot een afdakje en plak dit aan de bovenkant van de kaart. Knip nog een smal reep dakpannen en plak dit volgens voorbeeld kaart op.
knip de hondjes uit en werk ze 3D op.
plak het op 1 cm vanaf de onderkant op de kaart.
stans enkele repen gras uit en plak ze in laagjes op de onderkant van de kaart.


groetjes Wendy



1 opmerking:

  1. Zag 'm op FB al even en vind die hondjes super schattig! Fijn weekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.