Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 7 juli 2014

Hobby Idee Team Speelkaarten



  • Designpapier basis 3058 en 2001
  • 3D vel HI 0066
  • Decoratie lint 1450-01
Snij en vouw de kaart volgens patroon.
knip de speelkaarten uit het 3D vel en werk het 3D op en plak het in het midden op de verhoging op.
knip 8 speelkaarten uit het basis vel 3058 en plak ze met 3D tape aan de zijkanten op.
vouw de bovenkant naar elkaar toe en maak aan beide kanten een klein gaatje met de gaatjes tang. rijg er een lintje door en maak er een strik in.
 plak twee stukjes basispapier 2001 op elkaar en maak hier van een standaard volgens het patroon.

Groetjes Wendy.








1 opmerking:

  1. Had ik beide kaarten gezien en vond ze mooi van vorm en zo "crisp" eruit zien, had ik niet bemerkt dat ze van jou zijn... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.