Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 7 augustus 2014

De Voddenboer





Een aantal van ons kent het nog wel! de Voddenboer die langs de deur kwam om het oude ijzer en de vodden op te halen.
Tijdens het opruimen van mijn hobbykamer kwam ik een Trinitage knipvel tegen met de voddenboer er op en heb ik dit kaartje er van gemaakt.
groetjes Wendy.



  • Noor Design Gears 6002/0288 en 6002/0287
  • Embossingfolders Steampunk en Riveted metal van Tim Holtz
  • Blauw cardstock en Trinitage knipvel
  • Inka gold:Graphit en Gold braun



1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.