Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 31 augustus 2014

Watercolor scene




Heb vandaag een scene gecreeërd met de stempels van Art Impressions, Creative Expressions, Indigoblu, Non Sequitur en de tekst van Inkadinkado,de stempel inkt vintage sepia van Archival en de Tombowmarkers.
Groetjes Wendy


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempels. Zo fijntjes! More kaart! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie van stempels heb je gebruikt! Heel mooi tafereel zo! maandag 1 september 2014
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.