Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 15 september 2014

Hobby Idee Team BabyKaart Jongen of Meisje



  • Dubbelgevouwen witte kaart van 13,5 x13,5 cm
  • Groen, Blauw en roze kaart karton
  • Hobby Idee basis 3074 en 3075
  • Hobby Idee 0029 (klaverblad)
  • Distress inkt: Forrest moss
Snij twee vierkantjes van 5,5 x 5,5 cm in blauw en roze kaart karton.
snij twee vierkantjes van 5 x 5 cm van het HI basis 3074 en 3075
plak ze op het blauwe en roze karton.
Plak de vierkanten op de dubbel gevouwen witte kaart.
stans het klaverblad uit groen karton en embos het.
laat in de mal zitten en bewerk het met distress inkt.
plak het klaverblad met 3D tape op de kaart.
Stans of plak(stickervel) baby op het blad.
groetjes Wendy


2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.