Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 5 september 2014

Hobby Idee Team Babykaart jongen




binnenkant.


  • Wit en blauw kaart karton
  • Hobby Idee basiskarton  376
  • Knipvel van Wekabo nr.798
  • Hobby Idee stamp 0023 en 0003
  • Distressinkt Faded jeans
  • Witte stempel inkt.
Snij een rechthoek van 10,5 x 28 cm.
Ril een diagonale lijn van de hoek linksboven naar rechtsonder.
vouw de onderkant naar boven toe.
maak nog een rillijn in het midden (het Laagste deel van de kaart dit is het midden)vouw nu de kaart dubbel.
snij uit blauw karton 2x een bijna vierkant van 10,5 x 11,5 cm.
meet op de lengte van 10,5 cm van links naar rechts 5,2 cm af en trek een lijn van dit punt naar de rechter bovenhoek.(zie voorbeeld het rechter gemarkeerde deel heb je niet nodig.)snij dit weg
snij een rechthoek van 5 x 14 cm uit het basiskarton.
snij dit diagonaal door (voorbeeld),plak het nu volgens voorbeeld op de kaart.
vouw de kaart open en bestempel alleen de zichtbare randen met witte stempel inkt.Knip het beertje uit en werk het 3D op.
Stans het op een na kleinste ovaal uit het basis karton en plak het voor de helft achter het beertje en vervolgens op de kaart.
Stans vijf kleine hartjes uit (kleinste mal) vouw ze dubbel en plak de helft op elkaar.
plak het 3D hartje links op de kaart.
Stans twee maten labels uit 1 uit Wit karton en de ander uit het basiskarton. bewerk de randen met distressinkt.
maak een gaatje in de labels en doe er een touwtje door.
stans uit wit kaartkarton het kleinste ovaaltje en bewerk de randen en stempel de tekst erop met distressinkt.

groetjes Wendy
de maten van de kaart



1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.