Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 17 september 2014

Hobby Idee Team Gelaarsde katjes


  • Kaartkarton gebroken wit
  • Kraft karton
  • 3D knipvel HI 0009
  • HI mal ovaal 0043
  • HI afrondpunch 007
  • HI stamp 0027
  • Versamakk
  • Distress ink: Brushed Corduroy
  • Witte embossing poeder
Vouw het gebroken witte karton van 21 x 15 cm naar 10,5 x 15 cm.
snij 9,5 x 14 cm uit het kraft karton.
pons van de kaart en het op leg vel(kraft karton) de hoeken met de afrond pons.
stempel de laarsen met versamark meerdere malen op het kraft karton en bewerk het met de witte embossing poeder en verhit het.
mat dit op de gebroken witte kaart.
Stans uit de gebroken wit karton een ovaal uit(de grootste maat) bewerk de rand met distress ink.
knip de poesjes uit en werk 3D op en plak ze op het ovaal  plak het geheel op de kaart.
groetjes Wendy



1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.