Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 16 september 2014

Hobby Idee Team Ter land ter zee en in de lucht



  • gebrokenwit kaartkarton
  • Hobby idee basis 3078, 3079 en 3081
  • 3D vel Hobby idee0079
  • Hobby idee snijmal 0041
  • Hobby idee stempel 0019, 0026 en 0027
  • Versamark
  • Zwarte en bruine stempel inkt (water vast)
  • Embossing poeder zwart, zilver en Piraten goud
  • kleurpotloden.
Snij de maat voor de gebroken witte kaart op 15 x 24 cm
ril op 2 berg, 4 dal, 8 berg, 12 dal en 18 berg cm.
Snij uit het basis karton Zand een reep van 2 x 15 cm
snij uit het basis karton Water 3,9 x 15 cm en 
snij uit het basis karton Lucht 5,8 x 15 cm.
plak de 3 repen karton nu op de gevouwen kaart.
Knip de man in strandtenue uit en werk het 3d op.
Stempel met zwart de palmboom met zon en slippers en kleur ze in.
Knip ze uit en plak het volgens voorbeeld op de kaart.
Stempel met bruin de kist en kleur het in.
Stempel met Versamark de boot en emboss het met zwarte embossing poeder en kleur het verder in en plak het op het water.
stempel met Versamark het vliegtuig en het kompas. embos het vliegtuig met zwart en zilver embossing poeder.
(een beetje zwart en zilver door elkaar mengen) en het kompas met piraten goud embossing poeder en kleur het verder in.
Stempel met zwart het woord Travel kleur het in en stans het uit met de op een na kleinste rechthoek mal.
plak het op het achterste deel van de kaart(lucht).

groetjes Wendy.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.