Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 19 september 2014

Hobby IdeeTeam Kaartdoosje Sarah(50)





  • zachtgeel en Lila en groen kaartkarton 
  • HI basis 3047 en 3033
  • Knipvel HI 0059
  • HI mal 0028(blad) en 0013 (bloem)
  • Distressinkt: Seedless Preserves en Forrest moss
  • Glitterlijm
  • Cijfer stickervel
Neem het patroon over op het zachtgele kaart karton en ril het en snij het uit.
beplak de buiten kant van het doosje met de HI basis 3047 achterkant 1 maal 11 x 6,5 cm onderkant 3 maal 6,5 x 6 cm en de bovenkant 3 maal 6,5 x 4,5 cm.
Binnenkant met de HI basis 3033 achterkant 1 maal 11 x 6,5cm en de bovenkant 3 maal 6,5 x 4,5 cm.
plak het doosje nu dicht en plaats er de twee overgebleven reepjes karton verdeeld in.
knip de afbeeldingen uit en werk ze op in 3D en plak ze volgens voorbeeld tegen de achter kant van het doosje en de twee repen.
Stans negen bloemen en kleine blaadjes uit en bewerk ze met distress inkt.
plak op iedere klep van het doosje 3 bloemen en 3 blaadjes.
werk de bloemen af met gele glitterlijm in het hartje.
Stans drie grote bladeren uit en bewerk ze met distress inkt.
plak ze op de onderkant van het doosje en werk het af met op ieder blad het cijfer 50 te plakken.
groetjes Wendy

Patroon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.