Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 9 oktober 2014

Beterschap


gebrokenwit, creme cardstock
Aquarell papier
Memento inkt Rhubarb stalk, Rich cocoa en Bamboo leaves.
Stempel roos
Stempel Best Wishes Inkadinkado
en een stukje touw.

Vandaag een keer een beterschapskaart gemaakt.
groetjes Wendy



1 opmerking:

  1. Heel mooi! Kun je mee meedoen bij de Take it make it challenge van de Craftstamper (http://craftstamper.blogspot.nl/2014/10/take-it-make-it-challenge-october.html) denk ik...
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.