Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 2 september 2015

Kerstkaart 1 voor kaartenpakket






  • Groen en Beige kaart karton
  • Hobby Idee Basis 3087, 3089 en 3090
  • 3D Christmas line HI0102 en 0103
  • HI stamp 0018 en 0097
  • Glitterlijm
  • Lintje
  • Zwarte stempelinkt.
Neem het patroon over op groen kaart karton
Vouw het in Model.
Snij uit HI 3090 een rechthoek van 10 x12 cm en mat dit op de voorkant van de kaart.
Snij nu de volgende maten uit Beige 4.5 x 10.5 cm
Basis 3089 4 x 10 cm mat dit op elkaar.
Beige 2 x 10.5 cm HI basis 3089 1.5 x 10 cm en mat het op elkaar en plak beide stroken op de kaart(zie voorbeeld)
Knip de sneeuw globe uit en werk het 3D op.
Plak het op de kaart en breng wat glitterlijm aan.
Snij uit Beige karton een rechthoek van 10 x 4.5 cm en uit HI basis 3087 een rechthoek van 9.5 x 4 cm en mat ze op elkaar en plak het op de kaart.
Stempel de sierrand en de tekst op beige karton, knip het uit en breng glitterlijm aan.
Plak het op de kaart (zie voorbeeld).
Snij uit beige een rechthoek van 10 x 1.5 cm en een rechthoek ui HI basis 3089 van 9.5 x 1 cm en mat ze op elkaar en plak het op de kaart.
Knip de sneeuwpoppetjes uit en werk ze 3D op.
Breng glitter aan en plak het ook op de kaart.
Maak een strik en plak die links boven op de kaart.
Groetjes Wendy



1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.