Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 10 december 2014

Twee voor de prijs van één! Maar niet te koop.








  • cardstock wit en beige
  • Aqarellpapier 300gr.
  • LR036 Marrianne design (Kerstboom)
  • Nesting frame 7 Lifestyle crafts
  • ART Impressions try-folds village TF um 4206
  • Art impressions A-1508 birds
  • Stazon stone gray
  • Distressink Faded jeans
  • Tombow markers
  • Glitterlijm
  • Tekst Crafter companion
Deze keer heb ik één stempel twee verschillende looks gegeven.
Om te laten zien dat je door andere kleuren te nemen weer een ander aanblik krijgt.
en natuurlijk ook een anderen omgeving crëeren.
dit is het resultaat geworden.
groetjes Wendy



2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, ze zijn echt lief. Mooi gedaan.
    Liefs Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beiden zo mooi, al heb ik een lichte voorkeur voor de 1e! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.