Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 21 januari 2015

Hobby Idee team Valentijn Kamerscherm




  • Rood kaart karton
  • Gebroken wit kaart karton
  • Hobby Idee Basis 3094
  • 3D vel HI 0108
  • HI punch 003 rozenrand
  • HI mal label 0024 en Hart 0003
  • HI stamp 0043
Snij het gebroken wit klarton op de maat 28 x 15 cm
ril het op 7, 14, en 21 cm.
pons op de lange zijde de rozenrand
vouw de kaart in model(voorbeeld) je hebt nu vier panelen.
leg de onder kant van het label (de tweede van buiten af gerekend)op 2,5 cm in het midden op de onderkant van het eerste paneel
trek de buitenkant van de mal met potlood om.
vouw de panelen plat tegen elkaar en knip de onderkant allemaal tegelijk uit.
Knip uit HI 3094 vier rechthoeken van 6 x9,75 cm en plak ze op de panelen.
knip de twee beertjes uit. en werk ze 3D op en plak ze op het eerste en derde paneel.
gebruik van de hartenmal de 3 kleinste mallen.
stans uit de grootste 2x rood karton de middelste 1x gebroken wit en de kleinste mal 6x rood karton.
plak het gebroken witte hart op de grootste rode hart.
vouw de 6 kleine hartjes dubbel en plak het halve hart tegen de andere helft van het andere hart enz. er ontstaat nu een half 3D hart.
Plak dit weer op het gebroken wit hart.
en het geheel op het vierde paneel.
het overgebleven rode hart stempel je met witte inkt en plak je op het tweede paneel.
(je kan de tekst ook met witte embossing poeder doen)
                      groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.