Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 19 mei 2015

Vlinderpracht


  • Ivoorwitte kaart
  • Stempelkarton
  • Groen en zwart cardstock
  • Signature dye:diana lace ribbon SD216 Joanna Sheen
  • Exoticbutterfly small DL113, Small angel wing DL113A en Ferns(setof2)B118 van Cheery Lynn design
  • Distressinkt: slaty ocean, peeled paint, mowed lawn, vintage photo, rusty hings en barn door.
  • Glitterlijm.
Deze kaart heb ik gemaakt voor meerdere gelegenheden.
de achtergrond en de vlinder is gemaakt met de sponstechniek die ik geleerd heb van Angela en Marga van de Stamping cottage.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.