Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 3 juli 2015

Hobby Idee team Zomerse Bloemen


  • wit kaart karton 13.5 x27 cm
  • designpapier HI3094
  • Colourfulflowers HI0122
  • HI opleg 001
  • HI stamp 0026
  • Distressinkt Tattered rose
  • stukje touw.
Vouw het witte kaartkarton dubbel tot een kaart.
snij het designpapier 12,5 x12,5 cm en mat het op de witte kaart.
Bestempel het op leg vel met distressinkt en de tekst.
bewerk ook de randen.
mat het op de kaart.
knip de bloemen uit en werk ze 3D op.
plak ze op de kaart met als versiering het strikje van touw.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.